Farvel og Tak!

Først vil jeg forklare, hvorfor alt er blevet slettet herfra bloggen:

Da jeg startede som blogger for et år siden, var det i samarbejde med firmaet My extensions. Jeg blev en del af et såkaldt bloggernetværk, som hver uge fik en opgave, der skulle skrives. Den bedste blogger blev kåret hver måned, og man opsparede point. Det samarbejde stoppede sidste sommer og jeg har intet haft med dem at gøre siden, og jeg ønskede bare, at køre min lille blog selv.

Som mange af jer nok har lagt mærke til, har jeg lagt meget tid og passion i min blog. Jeg har været rigtig glad for den, og ville derfor have den over på eget domæne. My extensions har hele tiden været admin på min blog, og jeg har flere gange bedt dem om, at fjerne sig. Sidste sommer fik jeg nemlig lovning på, at jeg måtte få min blog for mig selv, hvis jeg ønskede det.

Jeg har skrevet frem og tilbage med dem i flere omgange, og de nægter mig, at få min blog. Den blog, som jeg har været så hamrende glad for, og brugt en masse tid på. Jo, hvis jeg betaler en masse penge til dem !!!! Beskidt trick de bruger, for jeg har ingen penge fået fra dem, nogensinde.

Så nu må jeg starte forfra …

Jeg er simpelthen så ked af, at de bryder deres aftale med mig, og ydermere forstår jeg slet ikke hvorfor? De kan jo på ingen måde få noget positivt ud af dette. De kan ikke  køre min blog videre uden mig, for den fortsætter et andet sted.

Til alle jer andre bloggere derude (og forbrugere i det hele taget): Pas på at indgå aftaler med dette firma. Jeg vil helt klart fraråde alle at samarbejde med dem. Føj! Så kan jeg så starte forfra, var ellers tæt på de 200.000 views. Øv hvor er jeg bare sur og ked af det!

Jeg håber vi ses på min nye blog?

http://www.skoenhedenognoerden.dk

12 thoughts on “Farvel og Tak!

  1. Øv øv øv – der er desværre nogle der bliver grådige på andres bekostning.
    Jeg er rigtig ked af at læse at du ikke kan beholde bloggen, men jeg vil glæde mig til den nye blog er i luften 💜

  2. Øv øv øv – ja der er desværre nogle der bliver grådige på andres bekostning.
    Jeg er rigtig ked af at bloggen stopper, men jeg vil vente på at den nye startet op 💜

  3. Selvfølgelig! Sikken en nedtut :( sender du link med din nye blok når du er oppe at køre igen? :) Sender dig god energi ;)

  4. Det er jeg ked af at høre Lisa. Vi må lære på den hårde måde åbenbart, det er simpelthen så træls. Jeg har ihvertfald lært mit. Er jo heldigvis ikke en grøn blogger mere, som jeg var da jeg sagde ja. Det er slut nu med at være godtroende :)

    Håber også at folk kommer med over. Er simpelthen lykkelig for min facebook side nu, som er 100% min. Så kan jeg da formidle den nye blog ud der, det gør det lidt lettere 👍

  5. Helt klart vi ses. Det er bare super ærgerligt det der !!! Men jeg er sikker på, at alle følger dig over på den nye blog, vi ved jo hvor dygtig du er. Der skal nok bare reklameres godt og grundigt for det. Jeg skal ihvertfald også nok skrive et lille indlæg om det, og dele det. Håber du snart er ovenpå, og klar med den nye blog. Kys og kram

    Christina

Skriv et svar

